Mikä yhdistys?

Eurajoen Eläkkeensaajat ry on vuonna 1976 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia eläkkeellä olevien henkilöiden edunvalvojana, sekä henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin edistäjänä. Vuoden 2023 lopussa yhdistyksessä on 519  jäsentä. Kuulumme valtakunnalliseen Eläkkeensaajien Keskusliittoon ja EKL:n Satakunnan piiriin. Yhdistyksemme jäsenmaksu on 15 euroa vuonna 2024, johon sisältyy 6 kertaa vuodessa ilmestyvä Eläkkeensaaja-lehti.

Jäsenmaksutili on FI 2150 2206 2006 5451. Maksaessasi lisää viestikenttään jäsenen etu-ja sukunimi.

Jäsenmaksu maksetaan liityttäessä sekä vuosittain huhtikuun loppuun mennessä.

Yhdistyksemme tarkoitus on saada meidät ikääntyvät ihmiset yhteen, luomaan lämmintä yhteiseloa,  keskustella meille tärkeistä asioista. Meillä et ole yksin, tule harrastamaan yhdessä ja tuo ystäväsikin mukana. Me Eurajoen Eläkkeensaajissa uskomme, että aktiivinen yhdessäolo ja toimiminen toisten ikäihmisten parissa ylläpitää vireyttä ja kuntoa, sekä parantaa elämänlaatua.